wtorek, 11 sierpnia 2020

Mój chłopak i jego narzeczona- Inka Jabłońska

 
    Zupełna niewiadoma. Nie znam ani autorki, ani nie słyszałam wcześniej o tym tytule. Potrzebowałam jednak czegoś krótkiego, co przeczyta się lekko i szybko.
      Malwina została zaproszona na ślub swojego byłego chłopaka, Daniela. Postanawia wziąć w nim udział razem ze swoim obecnym mężczyzną, Jackiem. Powrót w rodzinne strony będzie obfitował w nieprzewidywalne spotkania dawnych przyjaciół, którzy nieco się zmienili od czasów liceum. Przygotowana na niezliczone żenujące sytuacje Malwina, zostanie wiele razy zaskoczona.
    Jaka ta książka jest wakacyjna i przyjemna. Zabawna od początku, bo sama sytuacja, w której zostają postawieni bohaterzy, jest kuriozalna, z czasem staje się coraz bardziej poważna. Co więcej, w zabawnych perypetiach bohaterów, autorka przemyca poważne rozterki dojrzałych ludzi, którym przyjdzie zmierzyć się w końcu z decyzją, której od wielu lat nie potrafią podjąć. Staną przed pytaniem, co jest dla nich ważniejsze, własny rozwój i pasje, czy poświęcenie dla uczucia.
    Świetna książka. Chociaż ostatnie zdanie przewraca całą fabułę do góry nogami, wiele zwrotów akcji spowodowało, że nie nudziłam się przy niej ani chwili. I czytałam z ogromną przyjemnością.
    Na plażę, urlop, albo jako plaster na złamane serce. Ta piękna okładka, na którą się skusiłam, zwiastuje naprawdę wspaniałą historię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz