poniedziałek, 5 marca 2018

Słońce i jej kwiaty- Rupi Kaur rozwiązanie konkursu

  
   Długo oczekiwany powrót Rupi Kaur. I pewnie równie wyczekiwane wyniki konkursu :-). 
   Nie wiem, czy Rupi trzeba jeszcze komuś przedstawiać. "Słońce i jej kwiaty" to kolejny po "Mleku i miodzie" tomik poezji ilustrowany rysunkami autorki. W "Słońcu..." ilustracji jest znacznie więcej, cała reszta pozostaje jednak bez zmian. Wiersze Rupi są bardzo współczesne i bliżej im do notatek, krótkich kwestii, prawd. Naturalnie, nie wszystkie wiersze powalają, natomiast znaczna część z nich, w moim odczuciu, trafia w sedno. Są piękne, wzruszające i pozostawiają sporą dowolność w interpretacji.  
   W konkursie, który Wam zaproponowałam, zadaniem było pokazanie Waszego ulubionego wiersza autorki. Przyznaję, że nawet jeżeli zainteresowanie nie przerosło moich oczekiwań, pewnie dlatego, że zadanie było bardziej angażujące, to moje oczekiwania z pewnością przerosła Wasza pomysłowość. Interpretowaliście ulubiony wiersz nie tylko za pomocą zdjęcia, ale także przypisując je do Waszych prywatnych, najważniejszych osób i chwil. Wzruszyło mnie to ogromnie, spójrzcie na niektóre z nich (po prawej). 
   Postanowiłam wybrać dwa zwycięskie zdjęcia, jedno piękne, książkowe i jedno ważne dla Was. 
   Zadanie nie było proste, bo osoby, które wzięły udział, potraktowały zadanie poważnie i ich zdjęcia naprawdę zrobiły na mnie wrażenie. Niestety, zwycięzców mogło być tylko dwóch. Wybór był trudny, ale padło na....Zdjęcia, które wygrały znajdziecie poniżej. Bardzo proszę o adresy do wysyłki, najlepiej o wiadomość do szufladki na instagramie :-). 




 ... 

1.


2. 

@wiolija i @ver.reads gratuluję i czekam na kontakt!
     A tych, którym tym razem się nie poszczęściło zapraszam do śledzenia mojego profilu i bloga. Niebawem pojawi się kolejny konkurs:-).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz